Kettle Bell v posilovně.

Tipy na 4 novoroční předsevzetí. Inspirujte se!

Zhubnout, přestat kouřit, zdravě jíst. S koncem roku přichází čas novoročních předsevzetí, motivace ale rychle ubývá. Zkuste na to jít letos trochu jinak. Poradíme jak na to.

Hned 1. ledna se zapíšete do posilovny a zahodíte krabičku cigaret. Druhého ledna vás ničí touha po nikotinu a tak si dáte v posilovně pořádně do těla. Třetího ledna se nemůžete ani hnout a ze vzteku si zapálíte cigaretu. Čtvrtého ledna je vše ve starých kolejích.

Připomíná vám to váš boj s novoročními předsevzetími? Nebojte, nejste sami. Až 88 % lidí svá předsevzetí nedodrží, a to především ze dvou důvodů:

  • Předsevzetí není konkrétní. “V lednu zhubnu 5 kg” je o moc lepší předsevzetí než prosté “zhubnu”. Máte totiž jasně daný cíl.
  • Cíl není splnitelný. Zhubnout 5 kg za měsíc je odvážné, ale reálné. Zhubnout za měsíc zdravě 10 kg je nemožné. Klaďte si dosažitelné cíle, jejichž splnění vás bude dále motivovat.

Právě na splnitelných cílech sou založené i naše 4 tipy. Pokud se jimi budete řídit, budete se na konci ledna cítit mnohem lépe a naberete síly na plnění dalších a třeba i větších předsevzetí. Hubnout nebo chodit do posilovny totiž nemusíte jen od 1. ledna, ale klidně od pondělí 1. února.

1) Užívejte v lednu ženšen

Červený korejský ženšen prokazatelně posiluje imunitu, zvyšuje odolnost proti virovým a infekčním onemocněním. Zlepšuje cirkulaci krve, činnost mozku a paměti, působí proti únavě a má pozitivní vliv na potenci a sexuální výkonnost. S takovou podporou se budou další předsevzetí plnit jedna báseň.

2) Více spěte

Ženšen vás přes den nabudí, v noci ale pomůže ke kvalitnímu odpočinku. Zázraky ale nedokáže a pokud denně nebudete spát alespoň 8 hodin, stále se budete cítit unavení. Přiměřeně dlouhý kvalitní spánek je receptem na zdraví i krásu, tak si ho neupírejte.

3) Ráno zlehka cvičte

Pro aktivní pohyb je nejdůležitější pravidelný návyk. Začněte proto zvolna a pomalu zvyšujte náročnost. Doporučujeme každé ráno hned po probuzení absolvovat sérii cviků. Je jedno, zda půjde o jógový pozdrav slunci nebo posilování. Důležité je rozproudění krevního oběhu a protažení svalů.

4) Otužujte se

Hned po ranním cvičení skočte do sprchy a osprchujte se vlažnou vodou. Nepouštějte na sebe hned ledovou vodu a pokud jste na chlad obzvlášť citliví, začněte s otužováním od nohou. Teprve po pár dnech pusťte chladnější vodu výše a na konec si nechte hlavu.

Tip na závěr: Není ženšen jako ženšen

Při užívání ženšenu velmi záleží na jeho kvalitě. Výběr proto nepodceňte a vezměte si na pomoc nákupního rádce. Opravdu kvalitní korejský ženšen certifikát Korea INSAM a jeho blahodárné účinky pocítíte už po měsíci užívání.

Napsat komentář